2013. július 22., hétfő

198.nap


Hello!

Gyorsan telnek a napok és alig van idő a beérett termések feldogozására.Főleg ha az ember szeretne egy kicsit szórakozni vagy más hobbijának időt szentelni.Azért néha belefér és eltudok gurulni pár kilométert vagy meglátogathatom a régi vagy új ismerősöket és lyukat beszélhetek a hasukba,hogy mennyire boldog is vagyok,vagy milyen finom is a chili.Vannak új ötletadók és akik érdekesnek találják,hogy pont ezt a hobbit választottam,de mind nagy mosollyal hallgatnak az első pár mondat erejéig.És sokuknak nagy köszönet,már csak azért is mert végighallgattak.
A kertben panaszra nincs okom,legfeljebb,hogy amit nagyon várok,hogy elkezdjen bő termést hozni(Naga Morish,Bhut Joloki) az  úgy tűnik a hideg reggeleket nem igazán kedveli mert folyamatosan dobálja le a megsárgult leveleket.
A többi növényke,ami már kinevelt pár termést egyre csak erősödik és mintha élveznék ha leszedem róluk a beéretteket,mert utána kétszer annyit érlel be legközelebbre.Ezzel nincs is nagy baj,de lassan kifogyok a cartedor-os dobozokból:).
A Scorpion B.T. is elkezdett szép nagy terméseket hozni és pár nappal ezelőtt egy bepirosodott.
Mint mindig most is megkóstoltam.Egy tányér leveshez gondoltam,hogy majd elcsipegetem.Megmostam felszeleteltem és mielőtt bekaptam volna meggondoltam magam,hogy lehet nem üres hasra kellene egy világbajnok erősségűt megenni.Ezért kanalaztam párat a leveskéből majd a félelmem azt sugallta,hogy jobb lesz ha csak párszor belemártogatom a levesbe és majd csak utána fogyasztom el.Nos a levest olyan szinten csípőssé varázsolta pár másodperc alatt,hogy nagy duzzogva és igen piros fejjel,de kibírtam enni belőle a zöldséget,de a többit sajnos ki kellett önteni mert ehetetlen volt.A csilihez hozzá se mertem ezután nyúlni így landolt a kukában.Szeretem a csípős ételeket és most már megtudok enni lazán egy Habanerot,de ezt biztosra merem állítani,hogy nem emberi fogyasztásra szánta a természet.Ezért ha csinálok is ebből szószt rárakok egy méreg emblémát és kifejezetten kihangsúlyozom ,hogy ez nagyon erős!
Ha valaki szeretne szószt nyugodtan megkereshet.A raktárkészlet mostanra igen gazadag lett és szerintem csak bővülni fog.
A képek pedig magukért beszélnek.
Szép napot mindenkinek.

Gabó

















A legutóbbi Habanero Orange szüret.

2 megjegyzés:

  1. Hello!

    Nagy évezettel olvasom az írásaidat és nézem a nagyszerű képeidet! Gratulálok a kitartásodhoz és a szép eredményekhez!

    Némi keresgélés után találtam rá a blogodra, miután én is nevelek 2 chocolate habanero-t és olvasgattam a témában. Egész jól néznek ki, lassan hoznak is pár virágot. :) Mivel elég sok tapasztalatod van, ezért szeretném felvenni veled a kapcsolatot. Amennyiben szánnál rám némi időt és megosztanál velem 1-2 dolgot, azt nagyon megköszönném!

    Köszönettel:
    Oszkár

    VálaszTörlés
  2. Hello!
    Köszönöm a dicsérő szavakat,igyekszik az ember.
    E.mail en keresztül keress meg és segítek,ha tudok
    hanni99@gmail.com
    szép napot
    Gabó

    VálaszTörlés